Nye forsetter..............

Nå er jeg skamfull her ! :-(  Har altfor lenge vært innom, tenkt på nye innlegg,...og så har det blitt med tanken....  Men idag ! hehehehe ... ;-)

Har lenge slitt med en lite samarbeidsvillig rygg,..og idag var jeg stiv og støl ,..humpet rundt som en gammel bestemor her. Vel, bestemor er jeg dog,..men ikke så gammel som jeg følte meg idag ;-).
En paralgin forte hjalp litt på mobiliteten !

Ute laver snøen ned,..godt jeg ikke står for måkingen her jeg bor ! Sååå lenge som vi var uten snø, ja julaften med null snø på bakken var stusselig ! Endelig ligner det vanlig norsk vinter ute !

Har hatt masse prosjekter på pinnene i min skrivetørke her.....2 skappel, x-antall sokker, votter, skjerf ,luer og hansker,..flere gensere og ett av 2 pledd allerede på pinnene. Var det noen som sa UFO-er ?,..kremt , er visst ikke fri for dem her nei..hehehehe. Godt man har litt prosjekter å hoppe imellom sier jeg bare !

Akkurat nå er kaffen på bordet,..bikkja ligger fornøyd og snorker i kurven,..og jeg sitter med en genser til mitt barnebarn på pinnene. Hun blir sikkert fornøyd med å få denne her snart. Bare litt igjen så er den ferdig.
Jeg strikker den i Mitu fra Rauma,..på pinner nr 4,5. Første gang jeg prøver ut det garnet, og må si jeg er storfornøyd ! Mykt og lett å strikke med,..det blir flere plagg i Mitu etterhvert !

Nei nå blir kaffen kald her,...ha en flott fredag alle sammen,..og kos dere i helgen ,...DET skal jeg ! :-)


Comments

Strikkemaske said…
Hei og velkommen som følger av min blogg strikkemaske. Måtte ta en titt innom vet du :-) Den genseren du strikker på synes jeg var rå-tøff. Det er alltid flott med grått og rødt..holder selv på med noen pulsvarmere i grått nå og sitter ¨å tenker på hvordan jeg skal få til å lage noe rødt i de.. takker så mye for inspirasjon. Ha en fin helg, klem Beate

Popular posts from this blog

Adventskalender

Nytt sjal på pinnene....