Jeg benytter alltid Magic Loop teknikken nå ved strikking av sokker, votter og som her vist ved bukseben. Dette er buksen til "Pannekake" genseren fra Sandnes. Strikkes i Sisu på rundpinne nr. 3.

Hvis du er lei av å strikke ett ben, så skal det litt tiltak til å hive seg over neste. Fordelen med Magic Loop er at du får begge ferdige til samme tid !! Se videoene jeg har lagt til på siden her for å lære deg teknikken :-))

Av pinner foretrekker jeg Addi Turbo,..utrolig bra pinner. Sandnes sine pinner er også produsert av Addi. Har du aldri før prøvd disse pinnene, så anbefaler jeg deg å gjøre det ! Stor forskjell fra harde, uformelige "billig-pinner". Ok de koster litt mer, men når man får en strikkekomfort som er ubetalelig med på kjøpet,.så er det verdt det. Aldri mer billigpinner på meg !

After learning the Magic Loop technique
I now use it knitting socks, mittens and as here legs on tights. If you get easliy bored after knitting one leg,..the next one takes some time to finish. This is the advantage by using Magic Loop,..they both are finished at the same time !! If you want to learn the technique, just watch the videos I've added here on the site.

When it comes to pins i highly prefer Addi Turbo,. amazingly great pins ! If you have never tried them, I highly recommend you to ! Big, big difference from the hard, non-flexible cheap ones !
Ok they cost a bit more, but I can guarantee you it's worth it ! No more cheap knitting pins in my stock !

Comments

Popular posts from this blog

Adventskalender

Nytt sjal på pinnene....