Nå som min datterdatter er her på besøk har jeg benyttet sjansen til å strikke henne ting hun trenger. Mye lettere å få størrelsen riktig da ! De rosa sokkene er strikket i Sandnes Garn Robust,..i pinne nr 3,5mm. Veldig greit og billig garn til sokker . Luene er strikket i en blanding av en tråd Misti fra Du Store Alpakka og en tråd Eskimo fra Drops Design. Her gikk det med 2 nøster av hver , og så brukte jeg litt rest av noe offwhite tykt ullgarn jeg hadde liggende for å få ferdig den lille barneluen til Ella . Min datter Elise skal få den store :-)) Da har både mor og datter lik lue :-)) Oppskriften finner du her.
Kan forøvrig anbefale dere å ta en titt på Drops Designs sider, de har utrolig mange fine gratisoppskrifter der og nær sagt alle oppskriftene kan oversettes til ønsket språk :-))

Comments

Popular posts from this blog

Adventskalender

Nytt sjal på pinnene....