WOW ! Mottok akkurat min swap-pakke fra min Ungarske swap venninne Laurie ! Så mye flott ! Herlig håndspunnet garn av 100% BFL wool. Så mykt og vakkert ! Utrolig vakre farger i fra lilla, rosa til hint av blått! Mine favoritt farger ! Gleder meg til å strikke noe til meg selv av det ! :-) Fikk også masse godt som kokoskaker, honningkaker, lakrisdrops, sjokolade og hylleblomst te. Pluss et hyggelig kort med Ungarske folkedrakter og den lokale avisen . Tuuusen takk Laurie !! :-)))

Her er link til bloggen til hun som har spunnet og farget garnet, ta en titt ! Masse flott ! Selv om det står på Ungarsk, så har hun Google Translator på siden,..slik at du får det oversatt.

Comments

Laurie said…
Hello, Elisabeth! I'm so glad you are enjoying everything! The blog is my friend Erzsébet's who made your yarn - she is SO talented. Her name is the same as yours, by the way - it's the Hungarian version. She sells yarn for excellent prices, so take a look at her shop - also any yarn on her blog is probably for sale. She speaks great English, by the way. I can't wait to see what you make from her lovely yarn!
Elisabeth said…
Hi Laurie,..I will post a picture of the finished result, just have to decide what to knit :-))

Popular posts from this blog

Adventskalender

Nytt sjal på pinnene....